Jumaat, Mei 01, 2009

Jenis Rumah

Eh... tak sampai lagi adik-adik ni. Jom kita tengok slide Jenis Rumah ni pula. Tak perlu fikir macam mana nak buat slide ni. Ditanggung beres. Hehe sebenarnya saya memang suka buat slide show ni. Tak susah mana pun. Apa yang penting anda kenalah tanam minat untuk mencuba. Yang penting ia boleh anda gunakan untuk membantu kanak-kanak mengenal secara lansung benda-benda yang ada di sekeliling mereka. Sebagaimana yang pernah saya katakan sebelum ini, saya memang cerewet dalam pemilihan bahan sebab saya mahu hanya yang terbaik buat murid-murid saya. Maklum mereka adalah amanah yang dititipkan kepada kita setiap hari.

OK, jom muat turun slide show ini. Anda boleh tayangkan di kelas. Kalau nak tambah lagu latar, kenalah tambah sendiri ya... Klik pada ikon di bawah.

Tiada ulasan:

Worksheets