Jumaat, Februari 19, 2010

CD Mini Books






Assalamualaikum
Alhamdulillah saya berjaya menyiapkan cd terkini. Memang amat memenatkan tetapi inilah usaha yang termampu saya buat dan akan mengusahakan yang lain-lain lagi dimasa yang akan datang. Kalau biasa saya kumpulkan sehingga 4 set tetapi kali ini saya lepaskan 1 sahaja sebab kalau menunggu 4 keping cd siap akan mengambil masa. Ramai rakan-rakan guru sudah bertanya jadi saya fikir eloklah saya keluarkan cd ini untuk digunakan bersama. Untuk melihat apa yang terkandung dalam cd ini, anda klik sahaja pada gambar kerana di situ ada tercatat bilangan file yang terdapat dalam setiap folder. Bagi file PDF anda yang belum mempunyai Adobe Reader boleh dapatkan di internet secara percuma.

Bagi anda yang ingin memiliki cd ini bolehlah memasukkan RM10 ke dalam akaun saya Maybank 1010 7545 0308 dan menghantar sms ke talian 019 755 6032 beserta alamat penuh. Kos ini adalah untuk penghantaran seluruh negara menggunakan pos ekpress. Sokongan anda amat saya hargai kerana hasil jualan ini akan digunakan di kelas saya. Selebihnya akan dibelikan buku-buku cerita yang boleh dimanfaatkan oleh murid-murid lain di sekolah saya. Semoga usaha ini akan diberkati Allah s.w.t hendaknya.

Tiada ulasan:

Worksheets