Jumaat, Mei 01, 2009

Eh, burung apa tu?

Assalamualaikum,
Selamat Bercuti sempena Hari Pekerja 2009. Walaupun bercuti, saya merasakan masih bersemangat untuk bekerja. Cewah... masuk bakul naik lif ni. Sementara menunggu adik-adik saya sampai untuk keluar membeli-belah, saya ingin berkongsi bahan dengan anda di sini. Slide show ini adalah slide yang saya muatkan dalam CD lembaran kerja bertema Haiwan Liar. Kalau anda ingin memiliki bahan-bahan lain bolehlah menghubungi saya ya. Ia termasuk dalam pakej yang telah saya iklankan di bahagian muka atas blog ini.

Hmm...nak tengok slideshow yang lain? Saya akan pilih beberapa slide show untuk anda muat turun. Saya sedang menyiapkan beberapa cd lembaran kerja lain lagi termasuk slide show. Ia mengambil masa yang sangat panjang untuk menyiapkannya. Kalau anda ingin memilikinya saya hanya caj sebanyak RM6 sahaja setiap cd yang mana mengandungi lembaran kerja Bahasa Melayu, Matematik, Bahasa Inggeris, kad gambar, gambar sebenar serta slideshow. Mahal? Kalau rasa mahal, tidak perlu beli kerana saya tidak mahu memaksa sesiapa untuk membeli bahan saya. Nak percuma? Alahai... maaflah kerana saya tidak dapat memberinya percuma sebab sekarang ni nak masuk tandas pun kena bayar. Hehehe....

Jom layan slide yang saya sudah buat ni.


Anda boleh muat turun di sini : MUAT TURUN

Tiada ulasan:

Worksheets