Khamis, Oktober 16, 2008

Lagu Raya Paling Popular Minggu Ini

Dengar lagu raya paling popular minggu ini. Saya dan pembantu pengurusan murid tergelak besar bila mendengar murid-murid ini menyanyi. Senikata lagu ini memang saya tidak hafal. Jadilah macam piring hitam berkarat sebab senikata yang diulang-ulang. Alahai kasihannya sebab cikgu memang tidak ingat langsung senikata lagu. Rakaman ini dibuat sementara menanti majlis sambutan hari raya diadakan. Sebelum itu bagi mengelakkan kanak-kanak bising, saya merakamkan gambar-gambar mereka. Masih juga bising bila mereka asyik bertanya bila kuih-kuih yang ada di atas meja boleh dimakan. Suasana kelas yang lapang membuatkan kanak-kanak mula menyusup di bawah meja dan melakukan pelbagai aksi yang membuatkan saya pening kepala. Kawalan kelas agak kucar-kacir sebab saya perlu membantu Pembantu Pengurusan Murid di dapur.

Tiada ulasan:

Worksheets