Saya suka blog ini

Ahad, Mei 31, 2009

Mom and I

Ini buku percuma yang korang boleh muat turun. Apa yang korang kena buat ialah dengan mencetak buku ini kemudian gunting dan lipat mengikut garisan yang disediakan. Lepas itu bolehlah bagi kepada anak-anak murid. Kalau nak banyak korang fotostat ajelah... hai tak kanlah itu pun tak tahu. Hehe.... Kalau dah muat turun tu klik la sekali iklan kat bawah tu ya. Boleh gak bantu saya bayar duit internet. Tak nak? Memang korang ni lokek sangat la... dah la dapat benda ni percuma... sikit pun tak rasa nak tolong ke cikgu yang kasi lubang kat korang lubuk bahan percuma ni? Takut saya kaya ke? Mana nak kayanya jadi cikgu ni. Dalam sejarah tak ada cikgu yang kaya kalau tak ada bisnes tau. Jom layan buku ni. Kalau korang tak nak tolong klik iklan tu pun tak apalah.



0 ulasan: