Selasa, Mei 19, 2009

Cara muat turun slide yang ada


Assalamualaikum
Di sini saya ingin jawab soalan cikgu Murni yang pening lalat macam mana nak download atau muat turun slaid yang telah saya sediakan.
1. Klik pada ikon Muat Turun Di sini yang saya letakkan di dalam entri.
2. Pada paparan baru akan muncul laman web sendspace.com seperti di atas.
3. Tunggu seketika dan akan terpaparlah paparan seperti di atas.
4. Klik di bahagian yang beranak panah merah yang bertulis : Download Link: Apa nama saya.ppt.
5. Dah jumpa?
6. Simpan slaid ke dalam dokumen anda dan ianya telah boleh digunakan.

Susah ke? Kalau susah, telefon saya di 014 2785668... nanti saya ajar secara individu. Jangan buat missed called pula sebab saya tidak akan melayannya. Hehehe... bajet larilah kalau ramai yang buat begitu. Anda yang nak belajar kenalah berkorban sikit kredit telefon ya. Jangan risau saya ajar percuma... bayaran saya minta pada Allah sahaja.... hehehe... sumbangan saya khusus buat anda yang setia melayari blog ini.

1 ulasan:

Hidet berkata...

Salam.

Apa kabar akak? Still remember ni?
Lama dah tak memblog..
baru2 ni teringin nak memblog balik.. :)

Regard

Worksheets