Saya suka blog ini

Jumaat, Mei 01, 2009

Apakah nama serangga ini?

Assalamualaikum...
I am back!.... yuhuuu anybody home?... baru balik dari membeli-belah. Pergh punyalah ramainya umat manusia. Jalan pun sesak sesesak kawasan jualan borong. Biasalah di Kota Tinggi ini setiap hari Jumaat ada gerai dibuka yang dikenali Pasar Borong. Di sini ada banyak gerai jualan pakaian. Tudung macam-macam ada... sehingga saya rambang mata hendak memilihnya. Banyakkkkkk sangat dan harga pun murah. Ada yang dijual 2 pasang hanya RM10. Ramai orang dari Kota Tinggi, Johor Bharu dan Singapura datang ke sini. Sesak nafas dibuatnya. Kalau anda ke sini jangan lupa sediakan wang paling kurang RM100 untuk membeli-belah. Kalau bawa duit sikit jawabnya gigit jarilah. Pendek kata hari ini hari memborong sedunia sebab ramai di kalangan guru dan kakitangan kerajaan berbelanja. Maklumlah nak dapat harga murah. Terbang gak lah duit RM50 hari ini. Saya ke situ kerana menemankan adik-adik. Saya hanya membeli tudung berwarna biru turqoise ( ala mak datin ) dan seluar slack. Bila dah sampai rumah seluar slack sempit sikit... nampak gaya anak dara sayalah yang merasa memakainya. Anak dan mak saiz lebih kurang je. Tinggi sama... hehe kalau berjalan macam kakak dan adik. Cewah....mak perasan muda ni.... hehehe...

OKlah saya nak muat turun slide tema serangga dari cd lembaran kerja serangga saya. Bagi yang minat nak dapatkan cd ini mengikut pakej yang disediakan, jangan segan-segan hantar email atau telefon saya. Cantik-cantik gambar yang ada tau. Memang puas hatilah... hehehe... puji diri sendiri nampak!. Eh taklah ... ramai yang puji hasil kerja saya. Terima kasih atas pujian kawan-kawan. Insya Allah saya akan buat yang terbaik dari apa yang ada sekarang ini.


Muat turun di sini... Klik...

0 ulasan: