Isnin, Disember 28, 2009

Bahan Bantu Mengajar

Assalamualaikum
Bulan Januari ini saya akan mengedarkan bahan bantu mengajar sebanyak 4 keping cd berharga RM30 sahaja untuk semua lokasi termasuk kos pos. Bahan ini mengandungi:
1. 5 cerita kanak-kanak
2. Literasi
3. Numerasi
4. Bahan penilaian KSPK termasuk lembaran kerja

Sekiranya ada rakan-rakan yang berminat, sila tulis di ruangan komen di bawah entri ini dengan menyatakan nama anda untuk memudahkan saya merujuknya. Saya masih menyimpan nama dan alamat anda yang pernah mendapatkan bahan terdahulu. Bagi yang baru, sila tulis nama, alamat dan nombor telefon. Sokongan anda amat dihargai.

20 ulasan:

AdH berkata...

Assalamualaikum kak,

Saya nak pesan 1 :)

Aina Dayana bt Hilmi
KM 12 Kampung Bukit Pegoh, Pernu 75460, Melaka.
013-3613516

Macam mana cara pembayaran?
Jazakallah :)

Tanpa Nama berkata...

ASSALAMUALAIKUM,

SAYA INGIN MEMESAN SENASKAH BOOKLET YANG DINYATAKAN . MACAMANA NAK BAYAR , KALAU MELALUI AKAUN BANK ,SILA NYATAKAN NO AKAUN DI SINI

KAMARIAH BINTI YUSOF
LOT 6519 , LRG 1 JLN KENANGA ,
SURA TENGAH ,
23000 DUNGUN, TERENGGANU.
NO TEL: 013 921 1963

Fauziah berkata...

Maybank 1010 7545 0308

Zila berkata...

salam kak g. Macam besa zila (SK ULU SLIM ) nak pesan 1.
Alamat macam besa...
Duit t zila bank in.

Tanpa Nama berkata...

Salam, saya nak tanya bolehkah bahan bantu mengajar ini digunakan bagi kanak-kanak masalah pendengaran?

Jika boleh saya nak order
Nama : Mohd Alhafiz Bin Omar
0175654668
Email : peace_mayon@hotmail.com

Fauziah berkata...

Alhafiz,
kalau cerita kk tu x sesuai la sb dh tentu mrd awak bmaslah pendengaran.. yg len tu ok

AdH berkata...

Assalamualaikum kak, saya dah terima CD semalam. Terima kasih banyak :) Barakallahufik

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum kak,

Saya nak pesan 1 :)

Che Nurazuria binti Che Rus
No. 109, Blok 2B, Felda Rimba Mas,
02100 Padang Besar (U), Perlis.
012-2797746

FaDeLiNa berkata...

salam kak...saya pun nk order 1 CD :

Fadzlina Mohd Tajuddin,
No.43, Batu 3 1/4,
Jalan Kuala Kedah,
06600, Alor Setar, Kedah
017-4772988
fadzlina.tajuddin@gmail.com

dunia pendidikan berkata...

salam..saya nk pesan yg ni juga.tp yg lama pun saya nk juga.
siti salwa ismail
kO5/032A, Desasiswa Aman Damai
11800 Minden USM, Pulau Pinang, Malaysia

Fauziah berkata...

salam
siti salwa tolong sms no tel kat akak ya... nnt akak maklumkan bila cd bbm siap

Lea Dzahir berkata...

Assalamualaikum,

saya nak pesan juga boleh?

Nurazalia bt Ahmad Dzahir
2567 Jalan Permata 23
Taman Permata
53300 Kuala Lumpur.
012-3191656.

prasekolah saya baru dibuka tahun ni. saya sangat2 perlukan contoh2 bahan utk dirujuk.

p.s sekiranya ada bahan2 lain pun saya nak juga.

terima kasih.

Safiya berkata...

SALAM, SAYA PUN NAK SET INI JUGA
SEGERA. HARAP AKAK BOLEH POS
BAYARAN NYA MACAMMANA:

HANIZA BT HJ BAKRI
NO. 7, JALAN KEMULIAAN 33
TAMAN UNIVERSITI
81300 SKUDAI, JOHOR

Fauziah berkata...

salam... tolong tinggalkan nombor telefon kwn2 atau sms ke 019 7556032 ya..

Tanpa Nama berkata...

saya pun nk juga cd ni..
norlis yahaya
B59 Taman Restu 2,
Jln Kuala Kedah,
06600 Kuala Kedah, Kedah.
norlis70@yahoo.com

nanti saya bank in ke nombor akak. ok

Tanpa Nama berkata...

narizah bt. bakar
0172926001
blok jkr 2065-3-5 rps kem paya jaras 47000 sg. buloh selangor

zana berkata...

Assalamualaikum kak,

Saya nak pesan set ni satu, harap sangat dapat disegerakan...terima kasih.

Suzana Bt. Md Noor
0195663586
Lot 1553, Lorong Penghulu, Jalan Tunku Bendahara, 09000 Kulim, Kedah.

Bayaran akan saya bank in kan ke akaun maybank akak nanti....terima kasih

Fauziah berkata...

makluman
belum siap sepenuhnya lagi. tunggu info lanjut ok.

Tanpa Nama berkata...

salam kak G, nanti lz pun nak gak ye...1 set..
normazliza alias
no 132, jln seruling ems 2
tmn seruling emas
14200 sg bakap, seb.perai selatan

mazlee08@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Salam Kak G. Saya pun nk satu set cd dan ranc tahun KSPK. Semua brp ye ?

Shahila Ahmad
296 Taman Desa Aman,
Guar Chempedak,
08800 Gurun,
Kedah Darul Aman.

shahilaahmad@yahoo.com.my

Worksheets