Selasa, Januari 26, 2010

Bahan Bantu Mengajar Terkini

Menulis huruf

BM 4.2.1

kad abjad

Assalamualaikum
Inilah antara kandungan bahan yang terdapat dalam CD bahan bantu mengajar yang sedang saya usahakan. Ianya memudahkan tugas saya dan PPM. Semuanya akan dijilid menjadi buku yang mudah dirujuk oleh sesiapa sahaja yang memantau kelas saya. Sekiranya saya tidak hadir ke sekolah PPM sudah boleh memfotostat bahan untuk diberi kepada guru ganti. Sila klik pada gambar untuk mengetahui jumlah mukasurat yang terdapat dalam setiap fail. Anda kenalah menggunakan sofware Primary Tablet yang disertakan semasa menggunakan bahan yang mengandungi huruf titik-titik itu. Bahan-bahan lain tidak dapat dimuatkan kerana hari ini saya berasa kurang sihat. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan bahan ini bolehlah menghantar sms ke talian 019-755 6032 dengan menyatakan alamat penuh setelah pembayaran RM30 dibuat ke Maybank 1010 7545 0308. Terdapat 4 keping CD dan saya akan mengeposkan bahan ini menggunakan Pos Ekspres. Sekiranya ada kemusykilan tentang urusan pos boleh merujuk ke Posline 1300 300 300 setelah mendapatkan nombor rujukan pos dari saya.

Terima kasih di atas sokongan dan kepercayaan anda selama ini. Selamat mencetak...

Tiada ulasan:

Worksheets