Selasa, September 15, 2009

Kad Raya Dari Kawan-kawan

Assalamualaikum.
Malam ini dipaparkan kad-kad raya yang saya terima:

1.Kad Raya dari Wak Jenal
Terima kasih Jenal. Moga ko sekeluarga selamat pulang beraya di Pontian dan Sabak Bernam. Akak ni beraya di Kota Tinggi je...maklum kami suami isteri dah menetap di sini. Lagipun anak dara yang sulung tu cuti 2 hari sahaja. Hari raya ketiga dah kena duduk di klinik gigi menggantikan misi-misi lain bercuti. Maklumlah budak tengah praktikal.

kak g




salam sahrul magfiroh.

selamat hari raya maaf zahir dan batin,

halalkan termakan dan terminum, terkasar bahasa, terguris hati dek kelancangan tutur kata. kalau rajin jemput la datang umah. raya pertama -2 beraya di pekan nenas, ke-3-5 kat sabak bernam, ke 6 baru balik JB. apa-apa hal kol dulu. tq atas segalanya. Tunjuk ajar ku sifu.........


wak jenal

2. Kad Raya dari Inna
Terima kasih Inna. Sepanjang Ramadan ni kita jarang dapat berjumpa. Inna merupakan ibu kepada salah seorang murid di sekolah saya. Dia seorang yang tabah walaupun kedua-dua anaknya mengalami masalah tulang. Moga Inna akan terus tabah dan berbahagia disamping suami ( Dr Yusof - Klinik Kausar, anak-anak tersayang: Khudori dan Wardah ). Gambar pada kad raya di bawah ni merupakan pemandangan di taman rumah Inna yang terletak berhampiran rumah saya. Hehe... Inna ni antara blogger tegar.

[Copy+of+12092009_005.jpg]

Tiada ulasan:

Worksheets