Sabtu, Februari 02, 2008

Sukantara

Sukantara
Tarikh: 2 Februari 2008
Hari : Sabtu
Masa : 8.00 pagi - 11.00 pagi

Hari ini selaku guru Rumah Biru, saya ditugaskan untuk mencatat nama murid-murid Rumah Biru yang berjaya melepasi ujian saringan larian 100 meter dan lompat jauh. Di samping itu saya masih menjawat jawatan tetap dan berpencen ... jurugambar sekolah... Cuma untuk kenang-kenangan terpaksalah minta Ustazah Mazliah mengambil gambar saya. Kalau tidak berbuat demikian jawabnya tiadalah satu tanda pun kewujudan saya pada hari ini di padang. Biasanya tiada kerusi disediakan untuk mencatat... tetapi saya siap meng"kidnap" sebuah kerusi dari pentas SK Laksamana...

Jadi jurugambar lagi...

Guru-guru Rumah Biru ... Ustazah Mazliah, Ustazah Rokiah, Puan Kamilah dan Puan Rosnani.
Murid-murid Rumah Biru sedang membuat regangan.

Murid-murid Rumah Merah di sebelah ikut sama membuat aktiviti regangan.

Cikgu Zaini sedang memberi penerangan syarat-syarat acara lompat jauh.

Guru Besar turut turun padang.

Cikgu Suhaimi... orang kuat sukan sekolah.

Tiada ulasan:

Worksheets