Ahad, Februari 15, 2009

Ujian Personaliti

Malam ini saya mencuba menjawab soalan-soalan berkaitan personaliti. Klik di sini untuk ambil ujian:
Ada soalan yang saya tidak berapa faham jadi saya pun pulun dengan jawapan yang selogik yang mampu saya fikir. Hehe dan saya mendapat markah ini:

Your Type is
ISFP
IntrovertedSensingFeelingPerceiving
Strength of the preferences %
11255022
  • slightly expressed introvert
  • moderately expressed sensing personality
  • moderately expressed feeling personality
  • slightly expressed perceiving personality

Saya juga sempat merujuk kepada Jung Career Indicator dan jawapannya memanglah saya ini sangat sesuai dalam bidang pendidikan. Cewah.. dan tahukah anda siapa orang ternama tergolong dalam kumpulan personaliti seumpama saya? Tadaa...

Princess Diana, Auguste Rodin, Elvis Presley, Frederic Chopin

Tiada ulasan:

Worksheets