Selasa, Februari 24, 2009

Hiasan Kelas

Assalamualaikum
Hari ini saya diminta oleh Sarina untuk menyiarkan gambar yang saya gunakan untuk menghias kelas.

Photobucket

Sebagai memenuhi permintaannya, saya telah memuatkan gambar ini. Kalau anda berminat untuk memilikinya, klik pada gambar dan salin ke dalam MSWord dan cetak. Anda boleh gunakan warna poster atau krayon untuk mewarnakan gambar ini. Jangan lupa untuk melaminate selepas diwarnakan dan anda boleh mula menampalnya di kelas. Untuk makluman, bahan ini juga bakal saya muatkan di dalam cd pakej ketiga. Buat masa ini saya belum dapat menyiapkan lagi bahan-bahan untuk pakej ketiga kerana sibuk dengan urusan seharian. Kalau sudah siap, kirimlah email kepada saya dengan memuatkan gambar yang telah anda tampal di kelas untuk tatapan rakan-rakan yang lain. Jangan lokek dengan ilmu yang telah anda perolehi ini. Saya pasti Allah akan memberikan lebih banyak lagi idea kepada anda di masa hadapan. Selamat mewarna.









4 ulasan:

Adyani berkata...

salam cikgu...saya copy gambar cendawan...cute sgt...teima kasih ya...

Elia Hasimi berkata...

Salam Kak Gee...mohon copy gmbr yg comel kt atas tu yer...trima kasih..

Unknown berkata...

assalam cikgu.mohon copy pic atas ye.tq

Unknown berkata...

assalam cikgu,saya copy gambar atas tu k...terimakasih

Worksheets