Khamis, Februari 12, 2009

Statistik Seminggu

Assalamualaikum
Hari ini saya melihat statistik blog ini di Nuffnang. Apa yang saya perolehi adalah:

Nampaknya ramai yang sedang mencari bahan bantu mengajar. Kalau berminat dengan bahan yang saya buat, jangan segan untuk sms saya. Hehe sempat promosi pulak dah!... Selama seminggu hingga ke saat entri ini dibuat ada seramai 1770 orang telah datang ke blog ini. Terima kasih atas sokongan anda. Saya juga sangat mengharapkan agar dapat membantu anda sebaik mungkin. Kita sama-sama berkongsi idea dan pengalaman. Semoga kita juga sama-sama dapat meningkatkan mutu pendidikan prasekolah KPM. Bagi guru-guru tadika KEMAS dan Perpaduan, janganlah pula berasa hati. Kita juga boleh berkongsi idea. Setakat ini saya baru mengenali beberapa orang guru tadika KEMAS dan Perpaduan seperti Hanita di Rembau, Normala di Penang dan Siti Fairuz di Puchong. Semoga lebih ramai lagi yang sudi menjadikan blog ini sebagai sumber inspirasi. Saya seronok mengenali anda semua.

Tiada ulasan:

Worksheets