Rabu, Mac 17, 2010

CD Bahan Bantu Mengajar

Assalamualaikum
Buat makluman rakan-rakan guru dan ibu bapa. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan bahan yang boleh membantu anak-anak murid dan anak anda sendiri bolehlah menghubungi saya di talian 019-7556032 atau email fauziah.arahim@gmail.com.

Saya sentiasa berusaha untuk mencari jalan bagaimana untuk membantu memudahkan kefahaman anak-anak untuk mengenal abjad. Antara bahan yang telah diusahakan dan mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dari rakan-rakan adalah:
1. CD Lembaran Kerja bertema sebanyak 20 set dengan harga RM130 bagi Semenanjung dan RM140 bagi Malaysia Timur. Tema yang ada ialah Haiwan Liar, Haiwan Jinak, Haiwan Air, Serangga, Buah-buahan, Makanan, Kenderaan Darat dan Kenderaan Air, Anggota Badan, Keluarga, Pakaian, Costume, Craft, Creative Kid dan Rumah.
2. CD Rancangan Pengajaran Tahunan dan bahan-bahan LINUS berharga RM30
3. CD Bahasa Melayu Teras KSPK berharga RM30
4. CD Buku Mini dan Bahasa Inggeris RM10
5. CD pemainan interaktif mengenal abjad dan buku mini edisi kedua RM30
6. CD Jawi RM10 ( bakal diterbitkan sebulan dua lagi )

Harga di atas adalah termasuk kos pos ekspress. Ianya sangat murah jika dibandingkan harga CD di pasaran. Ia merupakan hasil usaha saya sendiri yang berpandukan kurikulum prasekolah yang ada. Ia bukan berbentuk komersial tetapi hanya sebagai usaha memberikan khidmat saya kepada pendidikan. Segala hasil kewangan yang diperolehi adalah digunakan untuk kegunaan murid saya juga di kelas dan untuk menampung usaha kajian yang sedang saya lakukan dari masa ke semasa.

Terima kasih di atas sokongan anda selama ini. Selamat mengajar.

Tiada ulasan:

Worksheets