Jumaat, Julai 10, 2009

Aktiviti hujung minggu

Assalamualaikum
Lama juga tidak menulis. Dah kering idea ditambah kurang sihat akibat cuaca yang tidak menentu dan PPM sakit sepanjang minggu ini. Rasa penat melampau bila balik rumah mudah sahaja terlelap.

Hujung minggu ini ada kelas lagi. Nota pelajar pun belum dapat disiapkan. Alahai. Malas betul nak buat. Hari ini Jumaat dan Sabtu, sekolah pula adakan program motivasi Tahun 6. Aku ditugaskan menjadi pengacara. Mujur tugas aku pada hari esok bermula 8 pagi hingga selesai. Malam ini aku berkira-kira tak mahu ke sekolah sebab esok aku kena bekerja dari pagi hingga petang. Kalau kerja ofis... dah cuti hujung minggu tak yah kerja... tapi cikgu... aduhai... macam tak cukup hari dibuatnya. Dahlah Sabtu kena datang, Ahad pun ada tugasan juga. Tapi Ahad ni tugas aku cari duit lebih. Hehehe... apa lagi part time kat IPPJ lah. Alah bukan selalu dapat peluang ni. Aku dapat pun sebab pensyarah yang ada menolak tugas ini. Aku jadi bidan terjun lagi...

Tu je lah tugas aku hujung minggu ni. Bahan untuk prasekolah aku belum sempat nak masukkan lagi. Dalam kepala ini banyak benda nak dimuatkan di sini... tapi aku juga ada komitmen lain yang perlu diselesaikan.

OKlah chow chin chow... Kalau korang nak ide korang boleh sms aku di 019-7556032. Ni nombor telefon baru aku sebab nombor lama aku dah humban ke sungai.... eh... bateri telefon tu lemah la ... jadi aku peram dalam handbag... puas cari charger tak jumpa... tu je alasan yang kukuh yang boleh aku bagi.

Tiada ulasan:

Worksheets