Selasa, Ogos 10, 2010

Cerlang Minda Prasekolah Anggota Badan






Alhamdulillah syukur kehadrat Allah kerana cd kedua ini bakal diedarkan tidak lama lama lagi. Sekiranya anda berminat untuk memilikinya bolehlah menghantar email atau sms kepada saya. Harga masih belum dapat dipastikan lagi. Saya sedang mengumpul maklumat tempahan rakan-rakan sebelum mendapatkan bekalan terus dari Dewan Bahasa dan Pustaka.

Untuk makluman semua, cd ini tidak dijual di kedai-kedai buku buat masa ini. Selaku penulis saya telah diberikan hak untuk mengedarkan cd ini sementara pihak Dewan Bahasa dan Pustaka melantik pengedar. Semoga dengan adanya cd ini dapat membantu anak-anak untuk terus berminat untuk belajar.

Di dalam cd ini ada dimuatkan cerita, lagu, kraftangan, awal matematik, bacaan dan penulisan. Saya menunggu respon anda dari masa ke semasa. Terima kasih kerana sudi menerima hasil kreatif saya.

Selamat Berpuasa.

Tiada ulasan:

Worksheets