Saya suka blog ini

Jumaat, Oktober 23, 2009

Guru Cemerlang DG44

Assalamualaikum
Pepagi Jumaat ni dapat surat dari Pejabat Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia. Surat penempatan pemangkuan guru cemerlang prasekolah pegawai perkhidmatan pendidikan siswazah DG44 secara khas untuk penyandang. Tarikh berkuatkuasa mulai 23 April 2009. Bos pula minta saya beri jawapan segera. Pening dah ni...

Macamana tak pening sebab saya dah terima surat kenaikan pangkat DG44 (KUP) dari Jabatan Perkhidmatan Awam mulai 16 Mei 2008. Mana satu nak pilih ni? Saya memang tak faham bab kedudukan guru cemerlang ni sebab selama ni kurang benar maklumat terkini yang saya tahu. Mungkin silap saya juga sebab tidak ambil berat bab perjawatan ini. Tahunya cukup bulan ambil gaji kat bank.

Pening...

5 ulasan:

katak_78 berkata...

tahniah! buat solat istikharah...maybe akak kena tanya betul2 org yg tau pasal ni

Fauziah berkata...

terima kasih. surat tu dah dipulangkan ke KPM. kena tunggu surat baru yang akan dikeluarkan oleh KPM. akak ikut je apa yang bakal tiba. mudah2an akak dapat buat yang lebih baik selepas ini

PRASEKOLAH SK TAMAN SEMARAK berkata...

salam kak g,
tahniah mmg kak g layak terima tu dan baik kak g terima jer sebab tu kenaikan pangkat lps tu kak g senang je nak gi 48.

wak berkata...

Tahniah kak. kami doakan semoga terus sukses dengan kerjaya guru prasekolah mcm kami ni.....

Fauziah berkata...

terima kasih ina dan wak. smoga pasni kita leh buat persatuan GC prasekolah ler pulak. hehehe