Saya suka blog ini

Ahad, September 13, 2009

Kad Raya Pertama

Assalamualaikum
Inilah kad Hari Raya pertama yang saya terima dari Dikwa. Terima kasih daun keladi. Ada sesiapa nak kirim lagi... saya sudi terima. Kepada pembaca setia blog ini saya juga ingin menyampaikan ucapan Selamat Hari Raya, maaf zahir batin di atas kesilapan tutur kata saya selama menulis di sini. Tanpa anda tiada ertinya blog ini.


Maaflah saya tak reti nak buat kad secantik di atas ni. Lagipun saya sedang sibuk menyiapkan persiapan raya maklumlah cadangnya nak beraya di rumah baru yang dijangka siap sepenuhnya esok. Hehe... letrik dan air belum ada pun lagi. Siling rumah pun belum siap pasang. Bajet dah lari ni... apapun semangat tetap ada nak hias rumah baru. Eleh... pasang langsir je... beraya waktu siang je di rumah tu sebab dah dekat rumah mak dan sedara mara di kampung... malam balik semula ke rumah di Taman Kota Jaya.


0 ulasan: