Saya suka blog ini

Khamis, Oktober 16, 2008

Lagu Raya Paling Popular Minggu Ini

Dengar lagu raya paling popular minggu ini. Saya dan pembantu pengurusan murid tergelak besar bila mendengar murid-murid ini menyanyi. Senikata lagu ini memang saya tidak hafal. Jadilah macam piring hitam berkarat sebab senikata yang diulang-ulang. Alahai kasihannya sebab cikgu memang tidak ingat langsung senikata lagu. Rakaman ini dibuat sementara menanti majlis sambutan hari raya diadakan. Sebelum itu bagi mengelakkan kanak-kanak bising, saya merakamkan gambar-gambar mereka. Masih juga bising bila mereka asyik bertanya bila kuih-kuih yang ada di atas meja boleh dimakan. Suasana kelas yang lapang membuatkan kanak-kanak mula menyusup di bawah meja dan melakukan pelbagai aksi yang membuatkan saya pening kepala. Kawalan kelas agak kucar-kacir sebab saya perlu membantu Pembantu Pengurusan Murid di dapur.

video

0 ulasan: